Dopóki nic nie dzieje się z naszym samochodem często nawet nie podejrzewamy, że coś może skutecznie niszczyć silnik auta od środka. Szczególnie początkujący kierowcy powinni dowiedzieć się, czym jest nagar, uświadomić sobie, że jest zagrożeniem i warto raz na jakiś czas oczyścić silnik z zalegających w nim osadów.
Należy zlecić to specjalistom, którzy dopasują metodę czyszczenia silnika do modelu naszego samochodu.
Nagar, dlaczego jest takim zagrożeniem dla silnika?
W trakcie użytkowania samochodu musimy regularnie dolewać płyny, olej czy benzynę, aby cieszyć się sprawnym działaniem pojazdu. Wszystkie układy samochodowe pracując powodują wydzielanie się szkodliwych substancji i pyłów, które w połączeniu z piaskiem czy kurzem tworzą niebezpieczne osady. Nagar to osad najczęściej w kolorze brudnej żółci, który pojawia się na ścianach komory spalania i elementów tłoka w silnikach spalinowych. Tworzą go niedopalone cząstki oleju oraz paliwa. Zdarza się, że pojawia się również na świecach zapłonowych, co stanowi bezpośrednie zagrożenie i niebezpieczeństwo samozapłonu. Jest to zdecydowanie niepożądana substancja, która wpływa na całe funkcjonowanie samochodu. Przyśpiesza zużywanie się podzespołów silnika a co za tym idzie może odpowiadać za zwiększenie kosztów eksploatacji samochodu. Jest to problem dość powszechny, którego nie da się wyeliminować z powodu procesów chemicznych zachodzących w silniku oraz składu paliwa.
Jak usunąć nagar z silnika?
Nagar tworzony jest również ze związków chemicznych dodawanych do paliwa, które w teorii mają zredukować spalanie podczas jazdy. Do tego jak szybko nagar pojawia się w komorze silnika przyczynia się również styl jazdy kierowcy. Im wolniej jeździ i jeśli unika średnich lub wysokich obrotów silnika to ryzyko jego odkładania się jest większe. Silnik dużo dłużej rozgrzewa się i przez to dłużej pracuje mieszając ze sobą te wszystkie substancje. Osad ten może przyczyniać się do uszkodzenia zaworów silnika, klap wirowych, turbosprężarki czy katalizatorów i filtrów. Gdy osad odkładał się przez wiele lat usunięcie jego grubej warstwy może być czasochłonne.
Dpf-Clean oferuje dekarbonizację, czyli czyszczenie silnika wodorem. Jest to o wiele szybszy oraz bezpieczny dla silnika sposób jego oczyszczania. Wprowadzenie gazu oraz wytworzenie wyższej temperatury sprawia, że osad wydalany jest przez układ wydechowy w postaci spalin. Dzięki temu nie trzeba demontować żadnych elementów silnika.
KORZYŚCI jakie możesz osiągnąć TO:
? oszczędność spalania
? cicha i równomierna praca silnika
? redukcja zanieczyszczenia spalin
? wydłużenie żywotności silnika
? płynne wchodzenie na obroty
?️ odczuwalna lepsza dynamika auta
? usunięcie nagaru z komory spalania
✅ ZABIEG TRWA ŚREDNIO OK 60 MIN
✅ BEZPIECZNY ZABIEG
SPRAWDŹ dpf-CLEAN i jak DZIAŁA ? WODOROWANIE
SILNIK do1,5 dm3
- USŁUGA WODOROWANIA
SILNIK do 2,0 dm3
- USŁUGA WODOROWANIA
SILNIK do 3,0 dm3
- USŁUGA WODOROWANIA
SILNIK do 4,0 dm3
- USŁUGA WODOROWANIA