Jak to działa

Nieusuwalny osad popiołu powstały w wyniku kolejnych procesów wypalania filtra (lub ich braku), może stanowić 50% materiału blokującego już przy 50 000 km przebiegu. Przy 250 000 km już 80%, aż do całkowitego zablokowania filtra cząstek stałych, uniemożliwiając przy tym pracę silnika.

Proces czyszczenia

Po pierwszym etapie(w trakcie którego filtr jest zanurzony w DPF Power Cleaner) filtr DPF jest podłączony do uniwersalnego adaptera i uszczelniony. Po starannym przymocowaniu do stołu roboczego wysokie ciśnienie miesza się z powietrzem i wodą oraz w strumieniach przechodzi przez filtr. Pozostałości składające się z sadzy, osadu, środka czyszczącego i wody przepływają przez maszynę i wychodzą przez otwór odpływowy w celu łatwej utylizacji.

Profesjonalne usunięcie 99% zanieczyszczeń filtra DPF takich jak:

Z

SADZY

Produkt powstający w trakcie niepełnego spalania paliw. Sadza gromadzi się w komrach filtra DPF znacząco obniżając jego sprawność.

Z

POPIOŁU

Popiół gromadzi się w filtrach cząstek stałych jako niepalny materiał pozostawiony po regeneracji filtra i utlenianiu sadzy.

Z

ZANIECZYSZCZEŃ OLEJEM SILNIKOWYM

Zanieczyszczenia DPF powstałe w wyniku dostania się oleju do wnętrza filtra z powodu awarii.

Z

PRZYWRÓCENIE DO 98% SPRAWNOŚCI

Po czyszczeniu DPF jego sprawność wraca do poziomu nowego filtra cząstek stałych. 

Z

BEZ ROZCINANIA OBUDOWY

Regeneracja filtra DPF odbywa się bez rozcinania jego obudowy. Dzięki temu eliminujemy ryzyko uszkodzenia delikatnego wkładu ceramicznego.

Z

BRAK OBCIĄŻEŃ DLA SILNIKA

Nasz sposób czyszczenia gwarantuje brak obciążeń dla układu wydechowego i silnika, które występują w innych typach regeneracji